baby

Monday, August 17, 2009

Wawawa...saya kuciwa & story moms superkids gathering!!!

huhuhuuh... saya sangat FRUSTTT!!!! wawawaaawaw!! sure korang mesti pelik kenapa kah?? pehal nie???

sebenar nya saya nak publish entry lain... tapi disebabkan kecerdikkan saya ini.... saya sudah terdelete itu entry la... wawawawawa.... dah la itu lah saya rasa entry saya yg saya taip berjela2 panjang nya.. saya sangat kuciwa.... saya terburu2 delete bila saya kesukaan dapat menyelesaikan 1 masalah rupanya akan timbul lg 1 masalah yg sangat..hampeh!!!!! moralnya jangan melayan kegembiraan sampai terkinja2.. huhuhuh.. sedih lagi nie.. tahap Gaban!!!

makanya saya pun ambil keputusan.. update jer entry saya yang ada dalam draft yg dah basi dari saya melayan kekecewaan maha hebat ini..huhuhuuh

Nie kisah masa MSK gathering... org lain sehari jer lepas event trus posting...saya lak dok perap je lagi.. sibuk tahap gaban.. baru je nak update jadi camnie lak.. tu la.. lama sangat x update sampai lemau dah.. tersasul2 dah nak update pun..huhuhu

Masa gathering tuh sangat heppi ok, coz masa mama smpai mama kenal mommy lyna jer... yg lain awat aku x kenal nie.. ingat ada la muka2 yg ku kenali.... mama emma ke (x dpt join) , ct mama sofia ke (lambat sampai), yaya mama adam ke (lambat gak)... so saya terkebil2 la cuba meramahkan diri... so far sangat beh jumpa kawan baru, yg skrg nie dah jadi geng cam Isabelle mama adam(yg sgt cool), watie aziz(yg ramah mesra)... sapa lg ek?? ha... mama marina... munira.. dan ramai lg la... semua mama2 & mommy2 yg cool2 belaka.... kalu ada gathering lagi harus la join.. memang x rugi....


nie name tag saya... saya la p'na si mama oja...


nie hero saya... masa nie saya kurus lagi sekarang jgn tanya la..hihihi


nie kami lg posing je la pe lagi... pantang nampak camera daa...


Hero saya asyik makan jer...maklum la makanan melimpah ruah!! semuanya sedap2 belaka...


ni je yang saya masak...macaroni goreng.. cam citer kat asto tuh... rona roni macaroni... entahkan sedap, entahkan idok.. bedal je la...


tengok hero saya asyik dok kat makanan jer...hehehe


akhirnya saya jumpa juga mereka2 ini.. suke suka!!


so last skali harus la posing beramai2.. byk lagi pic sebenarnya.. tapi baba oja upload nie jer.. so tu je la yg ado.. saya mintak tolong dia...huhuhuu

masa MSK gathering tu.. jangan x tau mama n Isabelle menang pertanding rebut kawan tau.. pic dia baba oja x upload lak.. nak tau detail.. bole tengok kat blog isabelle... okkies~ itu saja laporan untuk kali nie.. setelah dirundung kekecewaan.. terubat la sikit...huhuhuh key.. chow!!! lain kali sambung lepas jiwa dah tenteram nak menaip balik!!!

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua