baby

Wednesday, August 5, 2009

mari bercuti...yeee!!

esok saya start cuti... so malam nie terus lenjan balik kg... sangat rindu okies~
dah lama x balik kg ada la dekat 3-4 bulan... rindu nak balik tgk kampung halaman ku nan indah permai...jauh dari kesibukan kota... cewahh... yg penting saya bole balik merehatkan otak saya yg ari2 kerja.. kerja kerja... balik makan masakan mak yg semuanya sedap2!! slurppp slurpp....

tenet saya pun dah lemau.. nak edit text pun x bole.. belasah jer la.. janji dapat update!! so esok kalu berkesempatan saya akan menghapdet blog dari kampung ya tentang aktiviti kami disana... tunggu!!

kalian2 yg sedang berkerja.. selamat bertugas.. buat keja dengan ikhlas.. bonus baru masyukk...key.. daaa...

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua