baby

Thursday, July 30, 2009

Tag by Geeryder!! - its about keychain

pagi tadi dapat tag nie... kebetulan benda dah depan mana so buat je lar... rozi aku dah bayar utang nie okies~ xder tangguh2.... tapi keychain aku x meletop cam keychain hang la... aku sekadar ada jer... yg lawa2 simpan kat umah wat display.. sayang nak guna..hihihih

1. ambil gambar keychain yang ada pada kunci kereta/motor/van/lori atau apa-
apa sahaja kenderaan. (kunci rumah tu aku saje masukkan sekali ble?)
2. buat ulasan lanjut tentang keychain korang.
3. nyatakan juga jika ada memori atau kenangan indah pada keychain tersebut.



~ ni kat kunci keta aku... biasanya ramai mat2 rock pakai keychain camnie... maksudnya apa? rock kah saya?? mama rock la kalu camtuh? hihihih
~bedal jer... maybe senang nak raba cari key dalam handbag.. pastu rona dia yg bling2 tu senang nak nampak kalu saya letak car key merata2...huhuhu


~ nie pulak keychain kat kunci umah saya.. apekah?? cam budak2 kan saya nie? moral of de story adalah..... sesempoi manakah saya? kes dia sama kenapa pakai mamat sekoq nie coz senang nak raba dalam henbeg yg ada segala benda..hihihi

so sy nak tag sapa pulak?? nak tengok keychain.... yaya, mama emma. miezrina, isabell, yandarwisy & watie aziz.... so kengkwn.. jangan lupa buat tau....

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua