baby

Wednesday, May 27, 2009

_mama dpt award & tag sekaligus_

Peraturan untuk menerima award ini ialah:-

1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Award ini telah di anugerahkan oleh....

mama dapat dari 2 org sekali.. so mama wat 2 2 serentak yaa.. senang citerr!!

1. Mama Mya - Serba sedikit story pasal Mama Mya - merupakan teman blogging mama... agak lama gak mama dah kenal mama mya lebih kurang setahun ++, sejak beliau x bertudung lg... sekarang dah bertukar imej... comei gitu.... mempunyai seorg puteri yg sgt comei... Myaelzara Batrisya! Mya muda sikit dari Oja... Thank u so much ya mama Mya, coz menyenaraikan mama dlm list penerima award awak.. harap persahabatan nie akan berkekalan...

2. Jade: mama kenal jade nie kat dunia blogging gaks.. mommy to cute Airin.. stay kat melaka, mama penah gak online shop ngan dia.. membeli sebuah Beg ELLE yg sangat tomeii... bila nak wat sale lagi... roger tau, heh!! tq bg award yg cute nie kat mama!!


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

saya mama oja... bole panggil saya p-na... saya sorg yg simple + selamber gaban....
Rock kapak tapi penyanyang... saya seorg graphic designer dan suka painting... hubby usya2 saya pun masa class painting... berchinta selama 6 thn, abis belajar kami kena paksa tunang oleh mak bapak kami dek kerana kegatalan kami sendiri... bertunang selama 2 thn, coz nak keja dulu manthopkan ekonomi... dah allahmdulilah... usia perkahwinan kami akan menjangkau 3 thn menjelang 2nd June nanti...


Saya suka kan xtvt lasak... suka travelling & cuti2 malaysia... Sorg yg suka jalan2 cari makan.. dan saya suka rona merah...

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to:

1. mama emma
2. Mama Alia
3. Miezrina
4. Geeryder
5. Yandarwisy
6. Cikyan (CY3.5)


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

Okies~!!! done....

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua