baby

Wednesday, April 22, 2009

Oja pergi Behday party Darwisy..tapi behday boy tido..

Last 2 weeks kitorg mendapat jemputan behday party dari mama darwisy..Yan! Yan nie dulunya member se school mama masa kat Uitm... bole lak mama x perasan.. sori ye yan... sekali kenal lak kat dunia blogging nie+ mama kenal opismate yan nie masa kat prudential... huhuh..keciknya dunia... Yan cakap dia perasan mama kat school.. maklum la baba ngan mama dulu cam belangkas.. harus la dia perasan..heh!


ok, berbalik pada story behday party...mama kata kat baba dah lama x p behday party kebetulan lak yan ajak..cam org mengatu disorong bantal la..mama ngan baba pun on je la.. ditambah lak umah yan ngan shah alam x jauh mana..so redah je la ujan itu..
masa sampai tu kek dah abih potong.. maklum la kami terlajak nak sampai tanjung Harapan coz laki aku gian nak mancing, tu mmg pot dia... xdernya aku suruh patah balik..hehe! sib baik last jumpa...
thanks ngan layan istimewa yang ko kc yan + masakan yg sedap2 belaka.. Oja sgt suka karipap tu.. siap belasah 3 biji..siap kalu bole nak tapau tu..masa balik pun dia pegang lagi sebijik bekal mkn dalam keta...huhu! anak aku memang hantu karipap... dengar motor pakcik jual kuih lalu petang2 pun dia dah kena.. 'nak eih..uehh..' karipap pakcik tu peberet dia gak... lupa nak tnya.. mak ko wat ke karipap tu.. nnti klu aku nak wat party oja leh la tempah..hehehe..
aku suke umah ko yan... laki aku siap nak cari2 tanah wat rumah kat c2 dia kata dekat leh dia mancing selalu...huhu.. ada lak kesitu niat dia...
keylah lah.. sudah2 la melalut... layan pic la pulak.. pic behday boy x der ya.. coz dia letih smpai tertido.. mak2 yang posing2... bapak2 jadi cameraman..hehe...

sini karipap...nyam2.. sgt sedap okies~!!

sana sini semua karipap... idup karipap!!

posing ngan tuan rumah.. yandarwisy!! putih ko yan...segan je aku nk dok sebelah..huhuh

Nie ngan gee ryder.. bulat nyerr aqeel..rambut yang mahal tuh..

nie ngan geng2 blogging... mama + oja, geeryder+aqeel, Kak nita + kamelia & yandarwisy(daywisy tido..huhu)

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua