baby

Tuesday, September 29, 2009

Kami dah pulang...

Actually mama dah mula keja semalam lagi.. tapi almaklum la.. baru masuk keja biasa la... bersepah keja menunggu... meeting la pe la... sungguh masih x der mood nak wat keja... otakku masih di kampunggg...huhuhuh... pe daaa.. dah cuti lama pun camtu lagi.. melampau la..kikiki

so far mama x prepare lg nak hapdate pasal aktiviti beraya nie...biasa la.. nak edit gambar dulu.. nak cari idea mengarang lagi... ni kira baru mukadimah nak kasi tau kami dah balik.. kang kalian dok anggap mama dok bercuti sakan lagi dek kerana entry yg lepas..hihih...


raya mama kali nie memang cool.... tu kita citer next entry... tapi yang paling cool... saya berjaya puasa penuh taun nie.. horeyyy.. one clap utk p'na...kikiki..

jangan salah paham... saya bukan berbadan dua, dan bukan juga menghadapi masalah sakit puan... saya wanita tulen yg subur... hehe!! tapi disebabkan puasa tahun nie jatuh pada pertengahan bulan so saya selamat kerana teman tapi mesra saya sudah berkunjung pada awal bulannya... dan berkunjung agak lewat pada bulan berikutnya... jadi saya selamat... hip hip horeyyy!! catat sejarah tuhhh... hehe! selamat taun depan x yah la menganti... heheh..

eh.. keylah.. banyak lak membebel.. nak sambung keja nie.. keja bersepah!! huhuh... malasnyaaa....

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua