baby

Monday, August 24, 2009

Saya masak AYAM GOLEK!!

Disebabkan hari pertama puasa nie jatuh pada hari cuti... so mama pun berkira2 la untuk masak... jadi menu untuk berbuka pada hari pertama ini.. saya masak ayam golek... taddaaa....


ini ayam yg dah diperap seawal pukul 12 dah saya dah perap...


pastu pukul5 mama start msuk dlm microwave.... ada la dlm lebih kurang 1 jam kot mama dok golek dia dlm tuh...


inilah hasilnya sebelum dan selepas.. selera x nampak?? hehehe


pastu saya buat kerabu mangga... konon ala2 CRS la... kikiki.. lihatlah taburan udang kering itu.. nyam2... yang ditumbuk oleh en.baba... dia tolong saya...


setelah siap masak... bungkus.. bwk p umah MIL, makan ramai2... bru syok...


ini lah finish product nya.. sedia utk di makan... slrupp... saja jer... hehe.. sila kuatkan iman...


alamak?? dia pulak yg lebih... mengalahkan org puasa... haii.. anak mama nie... "ermm.. sedapnyee... mama".. kikiki kelakar la...

 
template by suckmylolly.com header edited by mama oja layout edited by mama emma haloscan edited by mama jua